wtorek, 9 października 2012


Nie wliczając czapek zwierzaków dla maluchów, które powstały całkiem przypadkowo, mianowicie z miłości do małego przecudownego chłopczyka - Króliczka - Gabrysia, które notabene zrobiły furorę wśród "okolicznych" mam, zaczynamy dość konkretnie ----
 - MOJA MIŁOŚĆ - T O R E B K I

Zbieg okoliczności i myślę urok osobisty ;-) sprawił, że 1 większy TOREBKOWY projekt będzie miał swoją publikę i sprawdzian już w dniach 12-14.10.2012 na Targach NATURA FOOD 2012 w hali Expo w Łodzi. Jest to także sprawdzian dla mnie... jak również okazja dla Was, żeby przekonać się, że SZYCIE to moja pasja.
ZAPRASZAM SERDECZNIE

Zdjęcia najnowszej produkcji  zamieścimy na dniach, a poniżej, wspomniany Króliczek ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)