środa, 13 lutego 2013

Dla Agi pokrowiec.

Piękną mamy zimę tego roku, śniegu co nie miara, mrozek lekki szczypie, cud miód! Dla tych, co uwielbiają zimę (a znam takich zimowych uwielbieńców ;-) to niezła frajda, ale uzbiera się tez wśród nas, spora grupka narzekaczy. Że za zimno, że za dużo śniegu, że zaraz stopnieje i będzie chlapa, że już najlepiej jak będzie ciepło i jak wiosna będzie!

Ja kocham każą porę roku, więc nie przydzielę się do żadnej z grup, ale dla tych niecerpliwców mam dziś "przywoływacz wiosny". Dość już zimowych szaliczków, czapeczek i innych ocieplaczy. Czarujemy ciepłą pogodę! I jak znalazł, mam zdjęcia pięknego, wiosennego pokrowca na mini komputerek :-) Motyw kwiatowy jest, jak najbardziej wiosenny, więc WIOSNO PRZYBYWAJ!



Zdjęcia - niezawodna Kamilka!





Pokrowiec zamówiła u mnie Agnieszka. Mam nadzieję, że spełnił oczekiwania, bo przy szyciu miałam frajdę, że ho ho :-)

Uwielbiam nowe wyzwania, a ten pokrowiec z pewnością był kolejnym na mojej "szyciowej drodze".








Uszyłam go z lnu i bawełnianych tkanin, wewnątrz ma miękki wkład, który ochrania komputer, podszewka jest pikowana, a zamykany jest na guzik z pętelką.







Bywają czasem takie dni, kiedy sprawdzając pocztę i wszystkie inne używane przeze mnie komunikatory natknę się na nową wiadomość z nietypowym zamówieniem. Uwielbiam takie! Bardzo mnie cieszy, gdy znajomi i inni obserwatorzy odzywają się ze swoimi pomysłami, bo wierzą, że poradzę sobie z ich wykonaniem.
Tak było i tym razem. Agnieszka potrzebowała pokrowca na netbooka. Przedyskutowałyśmy temat, wybrałyśmy materiały i zabrałam się za robotę! Myślę, że wyszedł uroczo :-)







A całkiem niedawno odebrałam nową wiadomość...zamówienie jest na temacie "obgadywania", ale powoli klaruje się zarys, więc niedługo na pewno będzie jakaś nowość w moniszkowym składzie Rzeczy Ładnych :-)







Tymczasem miłego wieczoru!

M.

8 komentarzy:

  1. no! i pamiętaj o mnie! i moim zamówieniu torebkowym :) chętnie podsunę CI jeszcze parę insporacji co do mojej torebki, aczkowliek, wiem, że jestem bardzo wymagająca :( ściskam i dzięki za dzisiejsze popołudnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Groszku nad Twoją torebką myślę intensywnie! Po skórę tylko muszę się wybrać, a to drugi koniec miasta :P Na nast. spotkaniu zaprojektujemy ją! O!

      Usuń
    2. jak tylko się uporam, (oczywiście zanim wcześniej nie padnę ze zmęczenia)z moim popołudniowym projektem, to Cię zawiozę po te skóry Maluchu ;* Może przy okazji swojej się torebki doczekam? ;-**

      Usuń
    3. Oh sis, Twoja będzie priorytetem! :-*

      Usuń
  2. A ten pokrowiec to mistrzostwo! Mega wiosenny i piękny :). Lubię takie połączenia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) cieszę się niezmiernie, z takich pozytywnych komentarzy i ciepłych słów :-)

      Usuń
  3. Moniszko, jakie cudo! Chętnie bym takie cudo miała dla mojego kindla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :-) Jeśli jesteś zainteresowana pisz na maila :-) moniszka.rzeczyladne@gmail.com

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)