niedziela, 3 lutego 2013

Indianka na polskiej ulicy

Moniszka "blogowo" istnieje od kilku miesięcy, ale za regularność postów należy się dwója jak nic! I przyznaje się do tego bez bicia :-)
Miałam przez ten długi czas sporo na mej rudej główce. Ostatnie zjazdy w szkole (tak! Nareszcie jestem na jej finishu :-D), sporo zimowych zamówień, drutowo - szydełkowo - szyciowych, i doba była stanowczo za krótka. Ale teraz, śmiało mogę powiedzieć, że w końcu dojrzałam do pisania :-) I pracy mgr i postów na blogu tym bardziej.

Dzisiaj mam nową dawkę moniszkowych rzeczy ładnych.
Moja siostra czasami w żartach mówi, że mam nieco "indiański style" i pewnie dlatego opaski na włosy tak ciepło do mnie przemawiają ;-) Ciepło, to znakomite określenie, bo przyjemnie ogrzewają uszy przy zimowej aurze za oknem. Pięknie się prezentują i mają jeszcze jedną ważną zaletę, nie psują fryzury! :-D
A do tego, są hitem paryskich ulic! Serio, serio. Takie modowe newsy sprzedała mi koleżanka, po powrocie z weekendu w Paryżu.

Do zdjęć dotrwały tylko cztery, kilka już prezentuje się na główkach, innego jak rudy koloru. Ale gdyby komuś wpadły akurat w oko, to zapraszam do pisania tu:
moniszka.rzeczyladne@gmail.com

A zdjęcia oczywiście by Kamila Kędziora












Pozdrawiam serdecznie tych, którzy do mnie zajrzeli i obiecuję systematyczność w publikowaniu słów kilku.

Moni.

7 komentarzy:

  1. No nareszcie :) czekałam i czekałam i się doczekałam! a o opaskach już Ci mówiłam że super :) i powiedz Kamci, że zdjęcia też mi się podobają :) ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No testowałam Twoją wytrwałość :P hi hi hi dziękuję ślicznie za ciepłe słówka, a Kamcia jest genialna, przekażę na pewno! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jak dobrze, że do mnie zajrzałaś, bo tak się ciesze, że tu trafiłam! piękne rzeczy robisz i szyjesz! i na dodatek jesteś TAKA ładna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :-) oj, bo się zarumienię ;-) i ciesze się bardzo, że wytwory moich rączek się podobają. A ja z przyjemnością będę śledzić Twoje wyklejanki :-)

      Usuń
  4. Monia jakie Ty masz już długie włosy:) Świetne zdjęcia, a opaski jeszcze ładniejsze :D Czekam na kolejne Twoje pomysły :)

    Asia B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Asiu :-) Każde pozytywne komentarze i ciepłe słowa powodują przypływ pozytywnej energii ;-)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)