poniedziałek, 11 lutego 2013

Ostatnie zimy natarcie!

Mam dziś dla Was ostatni, mroźny powiew zimy :-) Słodki, dziewczęcy zestaw. Czapa ma wewnątrz mięciutki polar, więc wiatr i mróz niegroźny!

Zdjęcia: Kamila Kędziora, of course ;-)





Czapa rozmiaru dziecięcego, obwód wewnątrz - 50 cm. Włóczka, z której komplecik wykonałam, jest mięciutka i przyjemna w dotyku, nadzwyczaj wręcz! :-)



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na koniec tygodnia mam jeszcze takie desperackie przemyślenia.

Dlaczego człowiek nie może zawsze robić tego na co ma ochotę?
Niby może, ale czasami występują dodatkowo wyrzuty sumienia, gdy uprzyjemnia sobie czas, a nie robi tego co powinien...Miałam tak dzisiaj...praca mgr wisi mi nad głową, a ja szyje...dziergam...plotkuję, spaceruję i zajmuje się wszystkim aby tylko nie musieć otwierać mądrych książek, które własnoręcznie przytargałam w tygodniu z biblioteki. :-( Studia niestety dość znacznie odbiegają od mojego twórczego zajęcia, a zima, jak do tej pory jest dla mnie bardzo pracowita. Niezwykle mnie to cieszy, bo kolejne zamówienia, to kolejne osóbki otaczające się Moniszką, ale jest mi taaaak ciężko skupić się na tych naukowych "poważnościach"...
Czy ma ktoś jakiś sposób na "ruszenie dupki"? Jakiś kopniak? Czy coś? Ratujcie!!

Zdesperowana M.

4 komentarze:

  1. Moniu: moja rada: wyznacz sobie 3 dni (w tym sobota) i te 3 dni poświęć całkowicie na pisanie pracy, czytanie materiałów itd. Zostają Ci 4 dni tygodniowo na prace twórcze, jako nagroda za ciężką pracę :) mgr będzie szedł do przodu, a dzierganie przyniesie 100 razy więcej satysfakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rada!:-) Taka prosta a tak ciężko wcielić ją w życie :P ale obiecuję sobie, że tym razem mu się uda! dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie śliczności wymotałaś!

    miałam to samo przy pisaniu magisterki, pomógł plan "godzina dziennie", czyli po kawałku, ale zawsze coś. jakoś łatwiej mi się wtedy siadało do roboty ;) no i obowiązkowo trzeba wyłączyć przeglądarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobrą radę :-)He He he, o tak, przeglądarka za bardzo pochłania, tym bardziej, jak trzeba pisać :P a za pochwałę dziękuję :-)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)