środa, 20 marca 2013

Kółko, krzyżyk

Stała się rzecz niezwykła! No w końcu mam dziś w miarę wolne popołudnie!
Miałam tyle pomysłów na wykorzystanie tych kilku godzin, że do końca tygodnia nie wystarczyłoby czasu na zrealizowanie ich wszystkich:-) No i stanęło na nadrobieniu blogowych zaległości, miałam co poczytać, bo od kilku dni zupełnie nie miałam czasu na lekturę. Prawie na każdym blogu narzekania na kapryśną wiosnę, co to nie chce się u nas zagościć. Nic dziwnego, sama mam już dość wiecznie zalegającego na ulicach śniegu i PRAGNĘ SŁOŃCA! Ale nie ma co narzekać, oby tylko skończył się marzec i będzie dobrze, bo do świąt nie mam czasu na dzierganki i szycie :-( A na dodatek przyszła dziś do mnie cała masa przekolorowych włóczek! Aż mnie skręca, bo w głowie kipi od nowych pomysłów...!

Ale...zaraz, zaraz! Skoro dziś wolne...to przerobię choć kilka rządków ;-) hi hi hi

No i wierzyć lub nie, dziś astronomiczna wiosna. Z tej okazji mam dla Was kolejne kolorowe - wiosenne zdjęcie. Kółko-krzyżyk. Torebka już kiedyś pokazana, ale dzisiejsze zdjęcia piękniej ją prezentują.
Są rezultatem sesji z Kamilą (www.kamila-kedziora.com) (Kamcia! Pozdrawiam cieplutko ;-)




Torebka uszyta ze sztywnej, bawełnianej tkaniny. Usztywniona, więc świetnie trzyma fason. Rączki uszyte z jasnej skóry, zapinana na magnes. wewnątrz kryje dwie kieszonki, w tym jedną zapinaną na zamek błyskawiczny. Podszewka uszyta jest z bardzo wiosennej tkaniny (zdjęcie poniżej ;-)





A jutro, jako że kolejne święto - kalendarzowa wiosna, odsłonię zupełną nowość, nie prezentowaną jeszcze publicznie! :-)
Lecę zadbać o rączki, bo moje dłonie przez ten marcowy maraton w pracy przypominają dłonie prawdziwego robola :-/

Buziaki i do jutra :-*
M.

4 komentarze:

  1. a ja tam z śniegu się cieszę i już! :)
    moje ręce to też łapska robola :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem Groszku, że śnieg Cię cieszy, mi zima nie dokuczała za bardzo i cieszył mnie piękny zaśnieżony krajobraz, ale jak przyszły te dwa ciepłe wiosenne dni jakiś czas temu, to rozbudziły we mnie ochotę na wiosnę...i przestała mi się już ta zima tak bardzo podobać :-( a łapki niestety...niektóre zawody są niezwykle uciążliwe dla dłoni...eh

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)