wtorek, 7 maja 2013

Wywiad/kontrwywiad & Majowe wyzwanie Uli (Dzień 2. Ulubiony kolor)

Wczoraj obiecałam, że będzie majówkowy post. I niech się tak stanie!
W długi, niezwykle przyjemny weekend, nieco leniwy przez skopaną pogodę (ale nie mówmy o tym, już dawno zapomnieliśmy ;-), spotkała mnie najlepsiejsza niespodzianka ever!

Nie wiem czy każdy, kto tworzy ma tak mało wiary w siebie, że zaskakują go te wszystkie ochy i achy, ale ja tak mam z pewnością :-) Do grona zachwytywaczy dopisała się również pewna wspaniała kobietka, która postanowiła promować świeże, startujące blogi :-) Robi ciekawe wywiady, ale sama również tworzy różne śliczności.
Uwierzyć nie mogłam, ale jakiś czas temu odezwała się w tej sprawie i do mnie!
Czarna Biedronka, bo o niej mowa, zrobiła mi wielką niespodziankę i w majowy weekend umieściła posta na swoim blogu z Moniszkowym wywiadem, którego udzieliłam jej jakiś czas temu :-)
Zapraszam wszystkich gorąco do lektury ;-) o TU

A poza tym reszta weekendu rodzinna, spokojna i zimna...brr...(oj miałam już nie wspominać!)

Dzisiaj mija już pomału drugi dzień z wyzwaniem Uli, dzień zleciał nie wiadomo kiedy, ale całe szczęście udało mi się i dziś uchwycić temat. ULUBIONY KOLOR. Mój ulubiony kolor to...KOLOROWY :-D za bardzo kocham wszystkie kolory, żeby móc wybrać jeden, więc jest tak jak poniżej :-)



Haft wykonany przez kochana moją Maminkę :-) Jest to też mała zapowiedź kolejnej moniszkowej produkcji :-) Czeka na dobre zdjęcia, ale to niebawem.

A tymczasem, spokojnego wieczoru!
M.

26 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaaaaa! no kurde! genialny ten haft! aż mam ciary jak go widzę! też chcem umieć takie piękne robić!
    A wywiadu u Biedroneczki gratuluję :* postu niespomentowałam bo mam za dużo zaległości :( ale czytałam hihi :P
    buziaki
    ps. jak ty możesz w siebie nie wierzyć jak tworzysz tak wspaniałe rzeczy!???? dziś kolejna osoba zachwyciła się Twoją torbą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nieziemsko się cieszę :-) hi hi hi

      Usuń
  2. Wow, gratuluję mamie talentu! Haft jest fantastyczny i nie potrafię sobie wyobrazić, że takie cuda wypływają z ludzkich rąk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę mamie :-) na pewno się ucieszy

      Usuń
  3. Czyli jesteś obciążona genetycznie:) Chwalę dzieło Twojej Mamci oraz Twoje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, no chyba coś tam w genach do mnie przeleciało :-)

      Usuń
  4. cudne kolory !!! a hafcik !- łoł dech zapiera !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam na niego patrzeć, właśnie za te kolory!

      Usuń
  5. Co zaa.. No oszustwo. :) Ale przyznaję, choć długo, długo faworyzuję jeden kolor, to tak naprawdę lubię otaczać się różnymi kolorami, wyrazistymi barwami. :) Sprytnie. Haft śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne oszustwo! Po prostu każdy kolor jest moim ulubionym :-) Co począć?

      Usuń
  6. Gratuluję wywiadu :D I haft jest prześliczny. Czekam na zdjęcie zapowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu się sfotografuje :-)

      Usuń
  7. utalentowaną Maminkę masz :) piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeeeeeeetny haft. Kocham łowickie wzory i wszelkie podobne za kształt i kolor właśnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. zapomniałabym - czapę czapę wydziergałaś, jaka to włóczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą różową z uszami? Musze się przyznać, że nie pamiętam, nie zapisałam co to było, a żałuję, bo była bardzo mięciutka. Na pewno była to jakaś zwykła akrylowa włóczka, no i była bardzo cienka, więc złożyłam ją chyba na 4x i wtedy uzyskałam satysfakcjonującą grubość :-)

      Usuń
  10. Ooo ładny haft :). Ja wybieram kolory w zależności od nastroju. Ostatnio jest to kolor fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, że dobiera się kolory pod humorek :-)

      Usuń
  11. Ach, moje przygody z haftowaniem szybko się zaczęły i szybko skończyły... ale kto wie, może do tego wrócę - mam tyle muliny!
    Śliczny wzór! No i gratuluję wywiadu :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) No przyznam się i ja, że haft nie jest zbyt bliski memu sercu. Próbowałam, ale jakoś mi nie leżał. Co nie zmienia faktu, że kocham go w wykonaniu innych :-)

      Usuń
  12. Przepiękne :) i jak kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. haft zapiera dech w piersiach - ile pracy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft, zawsze miałam sentyment do łowickich klimatów!
    Gratulacje dla Mamy zdolności i Ciebie - wywiadu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-) I za siebie i za mamę ;-)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)