poniedziałek, 24 czerwca 2013

Babuszki i nowe biżu

Cóż za gorący weekend!!
Temperatura była nie do życia, ale nie narzekam, lato to lato! :-)
W ostatnim poście obiecałam, że pochwalę się Wam torebką którą ostatnio szyłam na zamówienie. Była to torebka wykonana dla Eweliny.
Ewelinka jest świetną osóbką, zakochaną w języku rosyjskim, mega zakręconą wariatką (ale tylko w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;-) Myślę, że kiedyś jeszcze o niej wspomnę, bo kreatywna jest i dużo pięknych rzeczy robi.

Ustaliłyśmy jak ma wyglądać: kształt, materiał, który jak się okazało miałam na stanie ;-), ale pierwotny plan torebki szybko poszedł w odstawkę gdy przypomniałam sobie o posiadaniu cudownego materiału w babuszki, który kupiłam któregoś razu gdzieś na allegro, z zamysłem wykorzystania przy którymś projekcie :-)
Pasował do osobowości Ewelinki i jej miłości do wschodu jak ulał!
A ja po odkryciu, nakręcona na maxa na szycie zabrałam się do dzieła, oczywiście po upewnieniu się, czy zamawiającej nie przeszkadza delikatna zmiana koncepcji. Podobno ufa w mój gust, więc nie miała nic przeciwko, ale wspomniane babuszki pozostały tajemnicą ;-)
Kształt torebki pozostał ten, który  uzgodniłam z zamawiającą. To była pierwsza moja próba z tym krojem. Mam nadzieję, że nie wyszło najgorzej... :-)

Przedstawiam Wam babuszkę!


Wisi na szerokiej, wygodnej skórzanej rączce, posiada również doczepiany długi pasek do przewieszenia "przez ramię".
Wewnątrz ma różową podszewkę, standardowo kieszonkę na suwak i zwykłą kieszonkę na drobiazgi. Dodałam również odpinaną kieszonko-kosmetyczkę żeby można było utrzymać porządek w "worku" :-D.




Ewelinka zabrała ją nad Bałtyk, pokazuje ją falom i turystom :-)



***

Zdążyłam też na dniach naprodukować kolejne bransoletki, które już dostępne są na Dawandzie :-)
Zapraszam też na letnią wyprzedaż. Głównie moniszkowych torebek :-) http://pl.dawanda.com/shop/moniszka?in_sale=1


Bike

Postcard

Klucz do raju

Maszynistka


No! Zarzuciłam Was zdjęciami :-)


***

Przypominam też o moim Giveaway'u i zapraszam do wspólnej zabawy :-)



Miłego dzionka!
Mój jak na razie całkiem przyjemnie rześki :-)

Buziak,
M.

6 komentarzy:

  1. Natrafiłam kiedyś w otchłani Internetu na ten materiał, jest rewelacyjny! :-) Jestem pewna,że torba przypadnie do gustu :-) Bransoletki cu-do-wne! A "Klucz do raju" - coś pięknego! Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, materiał jest świetny, nie dość że ślicznie wygląda, to jeszcze bardzo dobrej jakości. Dziękuję :-)

      Usuń
  2. Śliczna ta torba Ci wyszła;-) Te bransoletki też ;-)Zdjęcia z nowego aparatu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszła Ci torba :) A i babuszkowe motywy bardzo lubię :) Z bransoletek zauroczyła mnie postcard :) słodka!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)