poniedziałek, 3 czerwca 2013

ColourfullBag

Początek tygodnia zaczyna się wyśmienicie :-) Oby takim pozostał!

Pochwaliłam się pewnego razu pięknym haftem wykonanym przez moją mamę i zaznaczyłam, że coś się z niego tworzy...(kto nie pamięta, może sobie przypomnieć TU ;-) Wiele z Was zachwycało się wtedy umiejętnościami mojej maminki. Nadszedł dzień, że mogę zaprezentować wspólne dzieło naszych rączek :-)

Elegancka, letnia torebka :-)



Profesjonalne zdjęcia wykonała, utalentowana Kamila Kędziora.
Zapraszam na stronę Kamili: www.kamila-kedziora.com
Gwarantuję, że zachwytów nie będzie końca :-)




Torebka uszyta jest z surówki bawełnianej, wzmocnionej, więc ładnie trzyma formę.
Rączki, dół torby i wykończenia wykonane z naturalnej skóry w pięknym ciepłym brązie.



Torebka zamykana jest na zamek błyskawiczny, posiada też przydatną kieszonkę na zamek :-)




Wewnątrz również znajduje się kieszonka na zamek oraz zwykła kieszonka na szpargały (z drugiej strony, nie uwieczniona na zdjęciu).

Tak się cieszę, że mogłam w końcu ją Wam pokazać :-)
Dostępna na: dawanda.pl

A na dniach kolejne szyciowe torby :-)

Buziaki,
M.

9 komentarzy:

  1. Przepiękna torebka ( ten haft jest nieziemski!) i przepiękna osoba, która ją stworzyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i mamy :-) A za resztę to się trochę czerwienię ;-)

      Usuń
  2. pierwsze zdjęcie genialne, ta fryzura, ten czarujący uśmiech, a torba cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, dziękuję :-) Uwielbiam warkocze ;-)

      Usuń
  3. no i piękna! folk górą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, przepraszam, ale zamiast na torbę, zapatrzyłam się na Ciebie. Cudna z Ciebie kobitka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Folk zawsze w modzie :)
    Super pomysł!


    :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)