środa, 5 czerwca 2013

SmallGardenBag

Płodny ten tydzień dla mnie :-)

Mam dla Was zdjęcia kolejnej moniszkowej torebki, ostatniej z haftowanych. Tym razem w nieco mniejszym formacie niż poprzedniczki, ale równie cudownej urody ;-)




Uszyta z lnu w kolorze szarym. Rączki i wykończenia wykonane ze skóry naturalnej w pięknym czerwonym kolorze. Z przodu śliczne haftowane kwiaty :-)


Z tyłu kieszonka zamykana na zamek błyskawiczny.


Wnętrze torby wykonane z gładkiej kremowej podszewki, na którą naszyte są kolorowe kieszenie z motywem kwiatów, jedna z nich zamykana na zamek.


Torebka 'bezwłaścicielna', dostępna na moniszkowej DaWandzie :-)

Jest to kontynuacja sesji wykonanej przez Kamilę Kędziorę. Niezmiennie zapraszam na jej stronę :-)
www.kamila-kedziora.com
www.facebook.com/KamilaKedzioraPhotography

Od wszystkich słyszę tylko same pochwały i pozytywne słowa i tak bardzo się z tego cieszę! Aż chce się robić więcej! A dostałam dziś również mega pozytywną wiadomość, która bardzo zmotywowała mnie do działania :-) Jak tylko będę mogła się pochwalić, na pewno to zrobię ;-)
A tymczasem, lecę do maszyny, bo robota aż pali mi się w rękach!
A zdjęcia dziewczyn z Wyzwania Fotograficznego u Uli czekają do obejrzenia...och, nadrobię później zaległości :-)

Buziak!
M. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)