piątek, 5 lipca 2013

Little flower bag

Co za pogoda! Upał, aż miło! :-)

Chcę Wam podziękować za piękne komentarze pod ostatnim postem, smski i telefony od moich dziewczyn. Tak dobrze wiedzieć, że jesteście i martwicie się czasem o Monię ;-)

Potrzebowałam wyrzucić z siebie nagromadzone emocje, a wyklepanie na klawiaturze tego co we mnie siedziało okazało się genialnym pomysłem. Rozgoniłam czarne chmury i zabrałam się ostro do roboty :-)
Między innymi tworzyła się na dniach taka oto mała ślicznotka. Jutro mnie opuszcza i trafia w dobre ręce Eweliny, która zamówiła u mnie tą małą torebkę, specjalnie na spacery ze swoim malutkim skarbem :-) Mam nadzieję, że do wózka będzie pasować ;-)








Dobrego, słonecznego weekendu!
M.

11 komentarzy:

  1. Co tu dużo mówić, kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A te hafty to też ty? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W haftach pomaga mi mama :-) Jak na razie nie wychodzi mi tak, żebym mogła ukazać je światu, a czasu też nie ma żeby ćwiczyć...
      Maminka pomaga mi realizować pomysły :-) Kika postów wstecz już ją chwaliłam: http://moniszkarzeczyladne.blogspot.com/2013/06/len.html
      http://moniszkarzeczyladne.blogspot.com/2013/06/flowergardenbag.html
      http://moniszkarzeczyladne.blogspot.com/2013/06/smallgardenbag.html

      Usuń
  3. śliczna jest. zakochałam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniszka....cudownie tu masz.
    Pozwól, że się rozgoszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę bardzo :-) zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)