środa, 17 lipca 2013

Odjazdowe opaski rowerowe

W końcu, po długim czasie oczekiwania wyszło spod mojej maszyny kilka opasek rowerowych, które bardzo, ale to bardzo chcą ukazać całemu światu swą urodę :-)
Większość z Was już wie o czym mowa, a to dzięki mojemu konkursikowi, który dopiero co został rozstrzygnięty, a opaska już jest gdzieś w drodze do swojej właścicielki :-) Kto przeoczył losowanie serdecznie zapraszam na radosne filmiki z Moniszką w roli głównej w wersji retro :-)
http://moniszkarzeczyladne.blogspot.com/2013/07/rowerowy-giveaway-losowanie.html

Kilka przedstawionych poniżej opasek uszyłam już jakiś czas temu, a te najbardziej kolorowe to dzieła ostatnich dni, gdy dostałam do rączek nowe materiały. Są boskie i nie mogę się na nie napatrzeć!
Gdy otworzyłam paczkę, w te pędy poleciałam do maszyny i musiałam coś z nich stworzyć. Zamówione były od razu z zamiarem wykorzystania ich na opaski i myślę, że pomysł był trafiony :-)

Panie i Panowie przedstawiam Wam smakowitą i mocno kolorową kolekcję rowerowych opasek, do dostania na dawanda.com :-)

Wąsiasta



Duże rowery


Muffins


Rowery mix


Czerwona krata


Dwie wersje Szarych rowerów
I


II

Tak bardzo się cieszę, że mogę się nimi w końcu pochwalić! Moniszkowy testował swoją już w czerwcu, spisała się, więc można powiedzieć, że pierwszy klient zadowolony :-)

Buziaki wieczorową porą,
M.

8 komentarzy:

  1. są fantastyczne!:))) najbardziej podoba mi się muffins i pierwsza wersja szarych rowerów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają, widzę, że muffinsy podbijają serca wszystkich :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wpadłam w zachwyt gdy zobaczyłam je na żywo :-)

      Usuń
  3. o ja! rowerowe i mufinkowe skradły moje serce...
    gdyby mi jeszcze tylko rowerów nie ukradli... :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to bardzo niedobrze! Mi tez kiedyś ukradli, ale wytrzymałam sezon bez roweru, musiałam kupić, bo wytrzymać nie mogłam bez jazdy :-)

      Usuń
  4. super !!! idealne dla mojego syna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że wpadły w oko :-)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)