środa, 17 lipca 2013

Rowerowy Giveaway - losowanie

Witam mocno wieczorną porą.
Śpieszę ogłosić radosną nowinę! :-) Udało mi się zorganizować wczoraj losowanie mojego pierwszego giveaway'a.
http://moniszkarzeczyladne.blogspot.com/2013/06/rowerowy-giveaway.html

Zanim ogłoszę wyniki chcę Wam wszystkim gorąco podziękować za udział w zabawie. Nie przypuszczałam, że konkursik zdobędzie tyle głosów, wręcz bałam się, że nie będę miała z czego losować, ale spisaliście się na medal, dlatego jestem bardzo szczęśliwa! :-) Mam nadzieję, że nagrody będą cieszyć oko i będą się dobrze nosić ;-)

Cała akcja to dla mnie niezła frajda. Nawet losowanie, do którego specjalnie się przygotowałam. Nakręciliśmy z Moniszkowym fajne filmiki ukazujące jego przebieg, a właściwie dwóch, bo do wygrania były przecież dwie nagrody, rowerowa opaska i bransoletka :-)

Mam nadzieję, że będziecie mieć ubaw co najmniej taki jak my podczas kręcenia :-)
Enjoy!

Losowanie bransoletki


Losowanie rowerowej opaski


W obu filmikach wykorzystałam fragment piosenki Kari Amirian 'My favourite part'  (Uwielbiam! ;-)

Nationalek i Melle Cocinelle proszę o maila z adresem do wysłania nagród :-)
Gratuluję serdecznie!


Wczoraj tak się spieszyłam z ogłoszeniem dobrych wieści, że zapomniałam dodać fotek z making of, co bardzo chciałam zrobić, ale wyleciało z główki :-)
Dorzucam więc. Zabawa na sto dwa na trawce pod blokiem :-D





Buziaki,
M.

19 komentarzy:

  1. ojej, ale cudowna wiadomość z rana! dziękuję i życzę równie miłego dnia! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze przegapiłam! gratulacje dla szczęściar:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny gratuluję! może następnym razem się uda... a bransoletkę i opaskę i tak już u moni zamówiłam hihi :P
    Monia! super przedstawiłaś losowanie :) wygądasz ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Narzeczony kazał mi zarzucić retro stylówę ;-)

      Usuń
  4. O rany! Ale niespodzianka!! :) Usiadłam po podróży do komputera i ... co za wiadomość :) Dziękuję bardzo :) Baaardzo się cieszę :):) Ale mam piękną bransoletkę :):) Jeśli nie przeszkadza, wiadomość z adresem prześlę na facebooku :) Ale super :)

    PS
    Jeśli mogę (prawo autorskie:)) zamieszczę filmik z losowaniem na moim blogu, kiedy będę opisywać wygraną :) a wtedy zapraszam do przeczytania i skomentowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Oczywiście możesz zamieścić filmik, czekam w takim razie na informację na fb :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Gratuluję wygranj dziewczynom. A Ty prześlicznie wyglądasz- nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystroiłam się trochę na specjalną okazję ;-) Dziękuję :-)

      Usuń
  6. Takie ładne losowanie:) I moja kartyszka tam była;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Nieźle ją wypatrzyłaś :-)

      Usuń
  7. Dzięki i gratulacje wygranym! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięzcom wygranej i Tobie pomysłowej aranżacji losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. alez jestem sierotka :/ teraz dopiero się zorientowałam, że w giveaway udział wziełam, a u siebie podlinkowałam jakiś inny obrazek :/ sierotka ze mnie :)

    a zwyciężczynią gratuluję serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie szkodzi :-) Karteczka z Twoim imieniem znalazła się w słoiku.
    Kolejnym razem może się uda!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)