czwartek, 19 września 2013

Jeans for man

Piszę, ale nie zbyt pilnie. Mam rozpraszacz. Oczu nie mogę oderwać od zachodzącego słońca!
Cały dzień leje. Ciemno jak nie powiem gdzie. Nie mam jak 'obfocić' torby. Może pogniewało się, jak wczoraj powiedziałam, że mi zimno, choć grzało solidnie?
A teraz! Chyba się odbraziło :-)
Jakże ono pięknie świeci! Moje kochane jesienne pomarańczowe słonko! :-)
...
..
.
No i masz...schowało się, ale i tak wprawiło w stan zadowolenia na ten ciemny wieczór :-)
Piszę, bo chcę Wam pokazać nową produkcję. Zamówiona, dla bliskich, robiła się i robiła, w końcu jest!
Recyklingowa torba. Prawie cała, nie licząc zamków i kawałków czarnego materiału wewnątrz, stworzona z odzyskanych materiałów.
Dżins, to stare spodnie, pasek też z odzysku, pozbawiony klamry i solidnie przyszyty :-)



Wszystkie elementy przyszywane były 'na nowo'. Na Moniszkowym Facebooku jakiś czas temu pojawiło się zdjęcie podczas prucia. Był to początek pracy. A oto efekt. Nieskromnie powiem, że mi się podoba ;-) hi hi



 
Torba będzie noszona przez mężczyznę. Nie znam jeszcze opinii nabywcy, ale Moniszkowemu się podoba, znaczy to, że męskim okiem nie jest zła, więc są szanse, że zawiśnie na ramieniu nie raz :-)




W moim domu pomału wkrada się sezon jesienno zimowy. Dzierga się, dzierga się i dzierga, w niedługim czasie na pewno będę się chwalić :-)
Mam też nowy nabytek w moim zbiorze drutów. Wujek zrobił mi własnoręcznie mega grube druty. Marzyłam o nich :-) Jak tylko uda się zrobić im małą sesję zaprezentuję w całej okazałości :-)

Ślę buziaki!
M.

14 komentarzy:

  1. Jedna z nie wielu dżinsowych toreb jaka mi się spodobała- chyba ten pasek dodaje takiego fajnego charakteru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bez paska to nie byłoby to :-)

      Usuń
  2. Nie lubie jeansu jako materialu na hendmejd ale ta torba jest super! Wspaniale wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Też średnio przepadam za dżinsowymi torbami. Przeważnie wyglądają jak pozszywane szmatki, chciałam żeby było inaczej, chyba się udało :-)

      Usuń
  3. dzięki Moniszko - świetna robota - torba jest obłędna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przypadła do gustu :-) Szczerze powiem, rzeczywiście mi się udała :-D

      Usuń
  4. ja Monia, faktycznie wyszła fajnie! najbardziej podoba mi się ten pasek, kurde! pasuje genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dał mi popalić, ale nie dałam za wygraną! :-)

      Usuń
  5. A mogę zamówić jakąś też taka fajną skórzano - dzinsową na imieniny Edziula?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, jestem pod wrażeniem, chyba musiałaś się nieżle nad nią napracować. Ale chyba było warto, bo efekt znakomity :)
    ps. u mnie dzis tez recyklingowo hehe
    pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, trochę nad nią posiedziałam, ale warto było zdecydowanie! Jestem z niej dumna :-) No i właścicielowi baardzo się podoba :-)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)