czwartek, 5 września 2013

Yeah! It's my bag

Dzielę się dziś z Wami moim ostatnim uszytkiem :-) Wytrzymać już nie mogłam, bo towarzyszy mi od zeszłego tygodnia, a Wy nadal go nie znacie. Właściwie to jej, a nie jego, bo jest to kolejna torebka. Tym razem moja własna!
Skaczę z radości, bo tak mi się podoba :-)
Jak powszechnie wiadomo, szewc bez butów chodzi, a ja od dawna chodziłam z Moniszkową torebką sprzed kilku miesięcy ! Cała już jest 'zciurana', bo eksploatuję ją non stop, bez względu na porę roku :-) Od ostatniej jesieni moje umiejętności nieco wzrosły i owa 'stara' torebka nie mogła służyć jako reklama, dlatego w końcu jest NOWA! :-)
Pomysł wykiełkował nagle i nie pozwolił skupić się na innych rzeczach, musiałam szyć. Powstała expresowo, popołudniem przed wieczornym wyjściem.






Przez ten cały rozgardiasz przeoczyłam bardzo ważne wydarzenie. Jakiś czas temu udzieliłam wywiadu Dawandzie. Jestem z niego dumna, bo dla mnie to kolejny mały sukces na Moniszkowej drodze :-)
A tutaj zapraszam do jego lektury: WYWIAD

Mam dla Was też małe zaproszenie, będąc już w temacie Dawandy. Świętuje ona bowiem swoje pierwsze urodziny w Polsce. Z tej okazji w moim butiku przez okrągły tydzień obowiązuje darmowa wysyłka na wszystkie produkty!
Zapraszam serdecznie, może coś wpadnie Wam w oko :-)

http://pl.dawanda.com/shop/moniszka

Dobrego wieczoru i do napisania!
M.

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna torebka! Te guziki są fantastyczne! No i cieszę się, że energia powraca i że pomału robi się lepiej. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Guzików mam całą masę, bo zakupiłam kiedyś paczkę, więc z pewnością ukażą się jeszcze w jakimś projekcie:-)

      Usuń
  2. Torebka piękna :) Baardzo mi się podobają guziki :) Ona jest zwyczajnie niezwykła:) Strzał w 10 Moniszko :)!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniszko ! Właśnie przeczytałam wywiad! Gratuluję:) Świetnie Ci poszło :) Teraz to już z pewnością Moniszkowe twory zawładną światem :) Powodzenia Ci życzę i trzymam kciuki !! :) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/2013/09/06/first-week-at-school/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Z tym zawładnięciem świata to chyba na spokojnie, ale cieszę się, że trzymasz kciuki ;-)

      Usuń
  4. Super, że czujesz się zmotywowana do ruszenia tyłka i super, że spodobał Ci się mój blog. Dzięki!

    Torba super i w ogóle bardzo dobre zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Z tymi zdjęciami to szczególnie się cieszę, bo jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o obsługę aparatu, ale uczę się pilnie i staram jak mogę :-)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)