poniedziałek, 7 października 2013

'I Lodz You' i inne kubasy

Wraca do Nas moja jesień! :-)

Zeszły tydzień nie był zbyt łaskawy dla mych zziębniętych stópek. Zimnica taka, wiatr mroźny, jakby to co najmniej listopad był! Skończyły się czasy grzania dupki w ciepłym mieszkanku. Monia poszła do pracy... Nie to, że narzekam, bo cieszę się bardzo, ale to zimne powietrze z samego rana (bo wstawać muszę wcześnie, do przejechania niemal całe miasto) zniechęcało do wyłażenia na powietrze.
Nie to co dziś :-) Do domku wracać się nie chciało, tak przyjemnie i ciepło! Mogłam spacerować i wdychać jesienne powietrze :-) Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda była idealna!

Siedzę tak sobie teraz, dziergam, bo spodobały się komuś moje ostatnie wyczyny z drutami i zamówienia zleciały, słucham muzyczki i nagle poczułam impuls żeby do Was napisać :-)
Nie pochwaliłam się ostatnią dobrą wiadomością. Od zeszłego tygodnia moje kubeczki czekają na Was na łódzkim lotnisku :-)
Stoją sobie w super sklepie z pamiątkami i łódzkim rękodziełem.


Ten sklep, to na prawdę świetny projekt. Powoli zapełnia się świetnymi produktami. Polecam gorąco! :-) A Moniszka oddała do sklepu TO:




Dominują motywy łódzkie, ale jest też kilka 'starych' modeli ;-)
Serdecznie zapraszam!

***




A jeśli chodzi o zakupy internetowe, to od dzisiaj można nabyć nowe kubki w moim Dawandowym butiku. Wszystkie wykonane z włóczki Drops Cotton Light. Uwielbiam ją za kolory i efekt końcowy.




Dobrej nocki,
M.

11 komentarzy:

  1. Gratulacje !!! fajnie, że teraz jeszcze więcej osób będzie mogło podziwiać Twoje prace.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:-) mam nadzieję, że będą nie tylko podziwiać, ale i kupować :-D

      Usuń
  2. Gratulacje w związku z kubasami w sklepie na lotnisku :) BTW - ciekawe gdzież to Moniszka teraz pracuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :-) nowa praca pozwala mi na to, żeby w wolnym czasie działać z Moniszką, więc cieszę się z niej ogromnie :-)
      (siedzę przy biurku i telefonie, w między czasie odpowiadam na Wasze komentarze ;-)

      Usuń
    2. Też mnie bardzo cieszy, że udało mi się połączyć moją pracę i "biedronkowanie" :) Jeżeli masz ochotę zapraszam do mnie na Candy :)

      Usuń
  3. śliczne te wszystkie sweterki:) gratuluję serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, podobne ostatnio znalazłam: kubeczki i bardzo chciałam kupić, ale tu widzę ładniejsze! Chyba nawet czekoladą mnie nie przekupią ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)