wtorek, 21 stycznia 2014

Grubej włóczki szukam.

www.pinterest.com/loopymango

Poszukiwany poszukiwana!
Włóczka poszukiwana. Gruba poszukiwana. Taka jak ta.
Oh!
Marzę...
No zakochałam się. Jak nic!


www.pinterest.com/loopymango

Odkąd pierwszy raz mym oczom ukazało się pinterestowe zdjęcie olbrzymich drutów, wiedziałam że muszę tego spróbować. Ciśnienie we mnie rosło, idee się mnożyły...

www.pinterest.com/loopymango



Projekt mam w głowie już od wakacji. Przeszukałam chyba wszystko w poszukiwaniu grubaśnej włóczki. Internet się skończył...
W Polsce niestety nie udało mi się znaleźć niczego, co spełniałoby me wymagania. Znalazłam świetnego producenta, ale cena mnie zabiła...
loopymango.com

Druty już się zmajstrowały, leżą sobie grzecznie od kilku miesięcy, za co dziękuję pięknie pomysłowemu  chrzestnemu, który pojął się ich wykonania, ale nie mam nic na przerobienie!
Ratujcie!
Macie jakieś pomysły? Materiał, który można by wykorzystać. A może wiecie gdzie dorwać cos odpowiedniego?

www.pinterest.com/loopymango


Extreme knitting.
I'm waiting for you!

22 komentarze:

  1. jedyne co mi przychodzi do głowy to hooked zpagetti.. a takie grube, też gdzieś widziałam ale nie w PL i cena njest straszna... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spagetti w ostateczności, ale na razie będę kombinować dalej :-)

      Usuń
  2. Sznurek w Polimexie na Włókniarzy. Do podejrzenia na stronie Manufaktury Splotów. Ja robię aktualnie dywan na drutach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznurek zdecydowanie będzie za cienki na takie grubasy:)

      Usuń
    2. Mam pewien pomysł, ale minie chyba kolejnych kilka miesiecy zanim uda się zrealizowac. Sznurek bylby raczej za cienki, chociaż myslalam o nim do innego projektu ;-)

      Usuń
  3. Mi to przypomina sznurki filcowe, sprzedawane są niestety tylko po kilka metrów, można też sobie samemu zrobić (http://welnianykram.blogspot.com/2012/09/przepis-na-filcowy-sznurek.html), ale żeby trochę tego wyszło, to przez miesiąc musiałabyś rolować czesankę niczym blanta na bekstejdżu :P No i można też sobie zrobić take mega grube zpagetti, jest to wykonalne, jeśli potniesz koszulki na grubaśne paski, ale na odpowiednią do tego liczbę koszulek też wydałabyś fortunę :<

    A w ogóle to KOCHAM grube włóczki i wszystko co można z nich zrobić, ale takich grubasów jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoją miłość :-) posunęłaś mi pewien pomysł z tą wełną ;-)
      ;-)z rolowania się uśmiałam :-D

      Usuń
  4. Ciężka sprawa. Wydaje mi się, ze tu u mnie w Wiedniu coś takiego widziałam. Mogę sprawdzić, ale obawiam się, żę cena może być zawrotna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie. Już wpadł mi do głowy jeden pomysł, ale jak się uda to się pochwalę ;-)

      Usuń
  5. A coś takiego?

    http://www.fastryga.pl/snehurka-5235.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Świetna włóczka! Co prawda obawiam się, że nadal jest nieco za cienka na mój projekt, ale warta zainteresowania :-) Dzięki!

      Usuń
  6. Albo drops polaris (na druty 15mm):

    https://www.e-dziewiarka.pl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=421

    Można połączyć 2 nitki i efekt będzie podobny do loopymango.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta też jest fajna i kiedyś się nad nią zastanawiałam. Wyjdzie trochę sporo kasowo, ale może warto? ;-)

      Usuń
    2. Pewnie, że warto :)

      Usuń
  7. Ja z grubymi włóczkami mam problem, bo jak już gdzieś jakieś znajdę, to jest mały wybór kolorystyczny... A mi się marzą takie żywe, soczyste kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... jak już ogarnę się z przeprowadzkami i takimi tam, to zabawię się w farbowanie :D

      Usuń
  8. No i już się cieszyłam, że wróciłaś, a Cię nie ma! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o jeszcze chwilę wytrwałości :-) Wiosną na pewno się będzie troszkę działo, na razie sporo komplikacji... eh... ale wszystko już się prostuje :-)

      Usuń
  9. Jeśli szukasz grubych włóczek, sprawdź nasz sklep http://yarn.com.pl. Właśnie zaczęła się przecena ultragrubych włóczek TJOCKT. Loopy Mango będziemy mieli w niedalekiej przyszłości, w przystępnych cenach.

    Zapraszamy.
    Yarn.com.pl fb.com/fatyarn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, włóczki są cudowne :-)

      Usuń
  10. Znalazłam sklep czaszamotac.pl! Cena obłędna. Włóczka sprowadzana ze stanów chyba ale cudo...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam też obłęd w oczach na widok tej wełny,spróbuję się dowiedzieć od pań z pobliskiej wioski,czy może na kołowrotku?Jak sie cos dowiem dam znać.Zajrzyj do mnie na Magiczny Kram na fb.
    Pozdrawiam cieplutko Elżbieta

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)