poniedziałek, 13 stycznia 2014

Short break.

Od rana siedzę dziś w książkach. Mózgownica paruje, komputer się grzeje. Monia pisze pracę!
No ale, przerwy trzeba sobie robić, co nie? ;-)

Odkryłam ostatnio nowość na rynku gazetowym. Większość z Was pewnie już o nim słyszała, ale ja tak lekko z opóźnieniem jaram się "Mollie potrafi".


Podoba mi się bardzo magazyn ten :-)W końcu jest całkiem fajna gazetka, w którą miło poprzeglądać.
Każdy pomysł i wzór zilustrowany jest krok po kroku, więc nawet początkująca dziergająco/szyjąca kobietka da sobie radę z wykonaniem, a dla bardziej zaawansowanych jest na prawdę sporo inspiracji. Pomysły na ręcznie wykonane cudeńka są niebanalne, ale najbardziej podoba mi się chyba to, że można znaleźć w niej adresy blogów i poczytać o pozytywnych kreatywnych osobach.
No i moim zdaniem, na prawdę pięknie jest wydana. Miałam nawet zamówić prenumeratę, ale czekam na kolejny numer, żeby zobaczyć, czy będzie tak samo ciekawy :-)


***

Czwartek. 16.01. 15:30. Widzimy się ;-)


 
   

Ściskam,
M.

19 komentarzy:

  1. Ja zamówiłam prenumeratę,bo po 8 zł wyszło...jakaś oszczędność jest:)Do czwartku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chyba i ja zamówię :-)

      Usuń
  2. Monia super fota :)
    muszę też zainwestować w ten magazyn haha ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Groszku ;-) Starala się :-D

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tym magazynie, chętnie przejrzę i być może kupię, bo akurat wybieram się dziś do Empiku. Oryginalne połączenie mięty i pomarańczy, ciekawe jak smakuje, bo w takiej wersji jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smak całkiem interesujący, a gazetkę polecam ;-)

      Usuń
  4. Również bardzo lubię mieszać herbaty i ich smaki ;-)) Szkoda że ja nie z Łodzi ....... ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No herbaciane eksperymenty to moja specjalność :-)

      Usuń
  5. Daje smaka ta herbata. Z nowymi czasopismami jest tak ze na poczatek bardzo kusza. Lepiej poczekac i zobaczyc czy dalej wytrzymaja tempo. Pozdrawiam Hardaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też czekam sobie na kolejny numer :-)

      Usuń
  6. Witaj :)
    Mi wpadła w oko jedna pozycja, nooo.... z naciąganiem może dwie :) To trochę mało aby skłonić mnie do zakupu gazetki :)
    Herbatka prezentuje się apetycznie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smaczna byłą, nie tylko wyglądała ;-) Może kolejne numery podpasują bardziej? ;-)

      Usuń
  7. A ja tu na herbatkę wpadłam,bardzo mi się to ujęcie spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć!
    Dawno mnie nie było, ale wracam w nowej odsłonie i wracam do czytania moich ulubionych blogerek :)
    Wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też wpadłam na herbatkę, bo smacznie wygląda na tym zdjęciu, chyba spróbuję takiego wynalazku...
    a gazetka może być ciekawa, skoczę zaraz do salonu prasowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że herbatka smakowałąa, a gazeta nie zawiodła ;-)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)