środa, 7 maja 2014

Chasing Dreams, dech w piersi zapiera!

Nadszedł dzień, gdy mogę pokazać Wam coś super, mega wypaśnego ;-)
W przestrzeni internetu ukazał się właśnie nowiutki magazyn inspiracyjny Chasing Dreams. Stworzyły go dwie utalentowane dziewczyny, Kasia i Magda. Zaprosiły do współpracy kilka równie kreatywnych osóbek i tak powstało to cudo :-) Autorki chcą zarażać pomysłami i ja wierzę, że im się uda. Przecież ich robota to pełna profeska!


http://chasingdreamsmagazine.blogspot.com/



Wspólnie z we grochy zaznaczyłyśmy swoją obecność w magazynie. Dziewczyny poświęciły nam 4 wspaniałe strony. Możecie poczytać na nich trochę o historii naszej przyjaźni i wspólnej miłości do "kawałka sznurka" ;-)



Gorąco polecam magazyn dziewczyn, bo to pełna profeska! Znajdziecie w nim masę pomysłów i inspiracji, na zachętę kilka stron, a jest ich tam o wiele więcej i każda jedna piękna!




Nie mogę przestać go przeglądać!
Buziaki,
M.

7 komentarzy:

  1. Ale fajnie i kolorowo to pokazałaś :)) dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zachwycona, cały magazyn jest tak cudowny, że chętnie wkleiłabym wszystko :-D he he he

      Usuń
  2. Już widziałam i jestem zachwycona:-) dziewczyny spisały sie na medal:-) szkoda,że nie ma papierowej wersji:-) a Wasze zdjecia są super:-) zasługa meża W.?:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już prześledziłam, rzeczywiście profesjonal. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. no jest moc! co tu dużo gadać!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)