czwartek, 9 października 2014

Czy lubisz jesień tak jak ja?


Październik, chłodniejsze poranki, chustka na szyi, stukające zęby oznaczają jedno, Jesień! Jej energia mnie przenika. Czuję ją! Słyszę już nawet. Druty i szydła stukają w szufladzie. Rwą się do roboty. Moje maleństwa :-)
Pinterest zasypany już splotami, wzorami, a moja głowa pęka od nadmiaru pomysłów. Jak zawsze za dużo chciałabym zrobić. Hamuję się przed wkroczeniem we włóczkowy świat, bo wiem, że jak tylko przekroczę próg sklepu, czy klepnę odpowiednią zakładkę w przeglądarce, to kompletnie przepadnę… No świruska, mówię Wam! Przepuszczę wypłatę, jak bum cyk cyk!

Tyle nowych inspiracji, a ile nieskończonych projektów odłożonych z poprzednich sezonów!
Złapałam włóczkę, złapałam druty i jest zielona czapa, chociaż tyle... Moją będzie tej zimy.




Włóczka odnaleziona w składziku niewykorzystanych, wyciągnięta z mojego pudła bez dna. Mam takie, kryjące całkiem niezłe skarby... czuję, że w tym roku zapomniane włóczki odnajdą swoje przeznaczenie i zadrutuję je porządnie! ;-)

Ah, jesień! Szydło w dłoń!



Buziaki! I do szybkiego napisania!
M.

Ps. Czy Ty też lubisz jesień tak jak ja?

16 komentarzy:

  1. Jesień jest cudowna! A ja chyba powinnam w końcu nauczyć się robić na drutach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas na naukę doskonały! :) druty to nic trudnego :)

      Usuń
    2. yhym...ta jasne...nic trudnego...chyba dla Ciebie ;-*

      Usuń
    3. Moniszka, na motywację do kolejnego posta dostałaś u mnie nominację do Liebster Award :)

      Usuń
    4. Kamila, trochę cierpliwości i skupienia i na pewno każdy da radę opanować ;) No chyba, że jest stworzony do innych celów ;) :*

      Usuń
  2. Banerek hły hły :) Ładnie ci w tej czapie. Kolorki pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięx ;) strzeliłam se auto na balkonie :D girlandę poznajesz?

      Usuń
  3. Śliczna czapka - doskonale do Ciebie pasuje :-) Piękne kolory.
    Bardzo lubię jesień :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;-) Jak dobrze, że jest nas trochę nienarzekających na jesień ;)

      Usuń
  4. Świetna czapa :D dla mnie to też najlepszy czas na drutowanie i szydłowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Dłuższe wieczory i te śliczne włóczki tylko czekające na przerobienie! I like it ;-)

      Usuń
  5. nie znoszę jesieni, ale Twoja czapę - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Czapa na jesień-zimę, to jenak coś tam z jesieni lubisz ;)

      Usuń
    2. eeee nie lubię, po prostu jakoś sobie radzę ;) tez sobie czapkę wyszydłowałam, ale mi coś przez dziury uszy przewiewa:/

      Usuń
  6. lubię. bardzo lubię:)
    kolor czapy obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolorze się zakochałam, ale czekał na przerobienie od zeszłego sezonu :) nie miałam na niego pomysłu

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)