czwartek, 19 marca 2015

Króliczyca


Kiedyś usłyszałam, że przychodzi taki czas, gdy facebook zaczyna być zalewany bielą (w postaci pięknych sukien szczęśliwych, zamężnych koleżanek) i uśmiechniętymi dziecięcymi buźkami kolejnych przychodzących na świat potomków homo sapiens. Było to w czasie gdy owy wspomniany facebook wdzięcznie prezentował mi kolejne zagraniczne, wakacyjne wycieczki szanownego grona znajomych, tudzież ich weekendowe klubowe szaleństwa i takie takie. Stwierdziłam wtedy zupełnie poważnie, że 'spokooojnie mnie to przecież nie dotyyyczy i z pewnością długo jeszcze nie będzie'.
O! Jakież było moje zdziwienie, gdy zupełnie niedawno uświadomiłam sobie, że moim oczom nieustannie ukazują się nowe, nieznajome słodkie buźki dzieciaczków, kolejno pojawiających się w życiu znajomych i przyjaciół.
Epidemia?
Nieee... Dziewczyno, to zupełnie naturalna kolej rzeczy. Latka lecą (choć dziwnym trafem moje zatrzymały się na magicznych 25ciu ;-), grono znajomych chętnych na wieczorne tańce i drinki się kurczy, a bobasy mnożą się na potęgę! A ja na to mówię, BOMBA!
Uwielbiam wszystkie kolejno pojawiające się w moim otoczeniu szkraby i tak szczerze, to LUBIĘ BYĆ CIOCIĄ.
Na myśl o wszystkich otaczających mnie wśród bliskich maluchach, w głowie mnożą mi się pomysły na kolejne prezenciki, oczywiście made by Moniszka ;-)
Jeden taki wyglądał do Was z pudełka wczoraj na moniszkowym fanpejdżu. Król, a właściwie to Króliczyca. Przywitajcie się szybko, bo niedługo wyląduje w pewnych dziecięcych rączkach i mam nadzieję, że małe serduszko pokocha ją równie mocno jak ja.



Pomysł na szydełkowego pluszaka pojawił się nie tylko na myśl o dziecięcym towarzystwie. Do jego wydziergania zainspirował mnie, a jakże, Pinterest!
Oto pierwowzory: http://kidindependent.com/2013/10/eineldee-handmade-dolls-toys/


Ściskam mocno!
Padam!
M.


8 komentarzy:

  1. piękne takie prezenty. Sama chciałabym takiego królika dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny królik :-) Fantastyczny pomysł na prezent dla maluszka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chcialabym takiego krolika! piekny!

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy można u Cię coś takiego zamówić? CUUUUUUUUUUUDO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim dawandowym butiku są obecnie dwa króliki, a w najbliższym tyg. planuję podrzucić kilka nowych w innych kolorach ;-)
      Zapraszam! http://pl.dawanda.com/shop/moniszka

      Usuń
    2. Czaaad! Dzięki za odpowiedź!

      Usuń
  5. Aleś ty jest franco zdolna. Bajeczne te twoje zwierzaki. Jak na wiosnę będę tuningować pokój dzewczynek to odezwę się do cioci Moniki z zapytaniem o dostępność tych cudeniek i ich cenę :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pochwały!! :-) Zdolanm i skromnam ;-)
      A tak serio to kilka małych rączek już obraca króliki w jedną i w drugą i słuchy do mnie dochodzą, że zwierzaki są jednymi z ulubionych przytulanek :-) serce mi rośnie! Będzie fajnie jak się odezwiesz! Pozdrawiam :-)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje mi kopa do działania. Dziękuję! ;-)